12/12/2017
Stacja ładowania samochodów elektrycznych GARO LS-4 wykonana jest głównie z aluminium, dzięki czemu spełnia surowe wymagania stawiane urządzeniom instalowanym w miejscach publicznych. Wysoko umieszczony wskaźnik LED w postaci wąskiej taśmy widoczny jest dookoła urządzenia, umożliwiając odczytanie statusu każdego złącza nawet z większej odległości. Stacja jest wyposażona w dwa podświetlone gniazda typu 2 zabezpieczone przed wpływem czynników atmosferycznych. Garo LS-4 występuje w wersji 16A, 32A, zarówno 1- jak i 3-fazowej, z opcjonalnym licznikiem energii elektrycznej.
Posiada oddzielne zabezpieczenia i wyłączniki różnicowoprądowe dla każdego gniazda oraz zintegrowaną elektronikę obsługującą komunikację między stacją a samochodem.
Stacja ładowania może zostać wyposażona w czytnik kart RFID, modem 3G, złącze LAN oraz grzałkę (w tzw. wersji „cold option”). Komunikacja w tym przypadku będzie odbywać się poprzez modem 3G lub Internet przewodowy. Konstrukcja urządzenia pozwala na przykręcenie go do podłoża (np. betonu), zamocowanie na ścianie lub osadzenie w ziemi za pomocą zestawu montażowego z rurą Ø 60mm.
Przegląd systemu:
• Ładowanie samochodów
w trybie – Mode 3
• Złącze typu 2 od 3,7 kVA do 22 kVA
• Prosta i intuicyjna obsługa
• Identyfikacja użytkownika - czytnik RFID
• Informacja o statusie ładowarki
• Integracja z siecią (OCPP)
• Wbudowana komunikacja
(3G; LAN)
Główne cechy:
• Złącza (Mode-3)
• Personalizacja
• Wykonanie stojące lub naścienne
• Instalacja typu plug & play
• Zabudowa wolnostojąca lub zintegrowana
z systemem zarządzania
• Lokalny i zdalny