20/04/2017
Relpol S.A. wprowadza przekaźniki do pojazdów szynowych i trakcji kolejowych
NOWE przekaźniki dla kolejnictwa zgodne z najnowszymi normami:
- PN-EN 45545-2 (kategoria EL10, wymaganie R26 - klasa palności V-0 zgodnie z PN-EN 60695-11-10) (ochrona przeciwpożarowa w pojazdach szynowych),
- PN-EN 61373:2011 kategoria 1, klasa B (odporność na udary mechaniczne i wibracje),
- PN-EN 50155:2007 (wyposażenie elektroniczne stosowane w taborze),
- PN-EN 50121-3-2 (zastosowania kolejowe - kompatybilność elektromagnetyczna)
Zastosowania: elektryczne układy sterowania, systemy sygnalizacji, oświetlenia, klimatyzacji i ogrzewania.
Cechy szczególne:
- wykonanie z materiałów o klasie palności V-0,
- szeroki zakres napięć zasilania cewek od 0,7 Un do 1,25 Un w pełnym zakresie temperatur pracy zgodnie z PN-EN 50155:2007 oraz PN-EN 60077-1,
- odporność na pracę w zmiennych warunkach wilgotności i temperatury zgodnie z PN-EN 50155:2007,
- odporność na zwiększony poziom wibracji losowych o przyśpieszeniu skutecznym do 5,72 m/s² w czasie próby przez 5 godzin w trzech osiach (x, y, z) w zakresie częstotliwości od 5 Hz do 150 Hz zgodnie z PN-EN 61373:2011, kategoria 1, klasa B,
- odporność na oddziaływanie pojedynczych udarów mechanicznych w trzech osiach (x, y, z) o wartości szczytowej przyśpieszenia do 50 m/s² w kierunku wzdłużnym zgodnie z PN-EN 61373:2011, kategoria 1, klasa B,
- odporność na wibracje losowe o częstotliwości od 5 Hz do 150 Hz w trzech osiach (x, y, z) i przyśpieszeniu skutecznym do 1,01 m/s² zgodnie z PN-EN 61373:2011, kategoria 1, klasa B.