HURTOWNIE ELEKTRYCZNE KOPEL Sp. z o.o.
W związku z dynamicznym rozwojem, sieć hurtowni elektrycznych zajmująca się dystrybucją artykułów elektrotechnicznych
Zatrudni kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. zarządzania bazą danych kartotek towarowych / Administrator PIM
Miejsce pracy:
Toruń
Opis stanowiska
Obsługa oprogramowania PIM - Product Information Management, oprogramowanie posiada intuicyjny interfejs
Zarządzanie kartotekami towarowymi w bazie danych
Tworzenie drzewa kategorii produktów
Dodawanie nowych kartotek towarowych do bazy danych
Utrzymanie i odbudowa bazy danych produktowych
Dbanie o prawidłową synchronizację danych pomiędzy systemem ERP a PIM
Tworzenie i kategoryzacja grup produktowych oraz cech produktów
Porządkowanie i utrzymanie bazy produktowej na odpowiednim poziomie
Dbałość o poprawność i kompletność danych technicznych produktów
Tworzenie zestawień analiz na podstawie bazy danych produktowych
Rozwiązywanie problemów z baza produktową
Współpraca z pozostałymi działami firmy
Wymagania
Bardzo dobra znajomość produktów elektrycznych oraz branży elektrotechnicznej
Dokładność i systematyczność
Umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo dobra obsługa komputera
Bardzo dobra znajomość pakietu Office
Oferujemy
umowa o pracę
1
cykliczne szkolenia
1
platforma grywalizacyjna
1
ubezpieczenie na życie
1
opieka zdrowotna
1
aromatyczna kawa
1
przyjazna atmosfera pracy
1
karta lunchowa
1
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, oraz zdjęcie) w ciągu 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia z dopiskiem „Administrator PIM - Toruń” na adres: rekrutacja@kopel.com.pl
Data publikacji:
26/02/2024
Data zakończenia:
26/03/2024