Specjalista ds. zarządzania bazą danych kartotek towarowych / Administrator PIM - 26/02/2024

HURTOWNIE ELEKTRYCZNE KOPEL Sp. z o.o.

W związku z dynamicznym rozwojem, sieć hurtowni elektrycznych zajmująca się dystrybucją artykułów elektrotechnicznych

Zatrudni kandydatów na stanowisko: 
Specjalista ds. zarządzania bazą danych kartotek towarowych / Administrator PIM
Miejsce pracy: 
Toruń

Opis stanowiska

Obsługa oprogramowania PIM - Product Information Management, oprogramowanie posiada intuicyjny interfejs
Zarządzanie kartotekami towarowymi w bazie danych
Tworzenie drzewa kategorii produktów
Dodawanie nowych kartotek towarowych do bazy danych
Utrzymanie i odbudowa bazy danych produktowych
Dbanie o prawidłową synchronizację danych pomiędzy systemem ERP a PIM
Tworzenie i kategoryzacja grup produktowych oraz cech produktów
Porządkowanie i utrzymanie bazy produktowej na odpowiednim poziomie
Dbałość o poprawność i kompletność danych technicznych produktów
Tworzenie zestawień analiz na podstawie bazy danych produktowych
Rozwiązywanie problemów z baza produktową
Współpraca z pozostałymi działami firmy

Wymagania

Bardzo dobra znajomość produktów elektrycznych oraz branży elektrotechnicznej
Dokładność i systematyczność
Umiejętność analitycznego myślenia
Bardzo dobra obsługa komputera
Bardzo dobra znajomość pakietu Office

Oferujemy

umowa o pracę

1

cykliczne szkolenia

1

platforma grywalizacyjna

1

ubezpieczenie na życie

1

opieka zdrowotna

1

aromatyczna kawa

1

przyjazna atmosfera pracy

1

karta lunchowa

1

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny, oraz zdjęcie) w ciągu 30 dni od daty ukazania się ogłoszenia z dopiskiem „Administrator PIM - Toruń” na adres: rekrutacja@kopel.com.pl

Data publikacji: 
26/02/2024
Data zakończenia: 
26/03/2024